Strategia marketingowa

Co się liczy w real-time marketingu?

O tym, jak trudno zaistnieć w biznesie i wyróżnić się na tle konkurencji wie chyba każdy dzisiejszy przedsiębiorca. W działaniach marketingowych sięga się więc po coraz bardziej nietypowe sposoby przyciągnięcia uwagi potencjalnych klientów. Jednym z nich jest real-time marketing...

Jak tworzyć skuteczne opisy produktów?

Opis produktu jest w stanie skutecznie go sprzedać, jeżeli skonstruowany jest w odpowiedni sposób, albo zniechęcić do zakupów, jeżeli prezentuje produkt w sposób niewłaściwy. Istnieje kilka podstawowych zasad tworzenia opisów produktów, które są akceptowalne zarówno przez...

Remarketing, czyli jak odzyskiwać klientów?

Stały klient to prawdziwy skarb sklepu internetowego. Należy o niego dbać i odpowiednio traktować. Jak jednak postępować z tymi, którzy nie są do końca przekonani, którzy zrobili raz zakupy w naszym sklepie, a potem już do nas nie wracają? Odpowiedzią na to pytanie jest remarketing...

Użyteczność strony internetowej sklepu online

Użyteczność stron www, czyli web usability to te cechy witryn internetowych, które zwiększają ich ergonomię i funkcjonalność. Istnieje cały szereg kryteriów pozwalających ocenić serwis pod kątem użyteczności, a co za tym idzie wiele sposobów na zwiększenie użyteczności...

Storytelling. Opowiedz klientowi ciekawą historię.

Działania marketingowe przechodzą ogromną metamorfozę. Tradycyjne formy reklamy z pewnością już dzisiaj nie wystarczą. Odbiorcy oczekują czegoś więcej. Chcą poczuć się zaintrygowani, wciągnięci w jakąś historię, zaangażowani w konkretną akcję marketingową. Naprzeciw ich...